Covid-19

Το Mirror Hotel, λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες του Υπουργείου Τουρισμού για την εφαρμογή νέων πρωτοκόλλων υγείας σε τουριστικά καταλύματα στη χώρα ενόψει της επανέναρξής τους στο πλαίσιο της νέας πραγματικότητας που δημιουργήθηκε από τη νόσο Covid-19, έχει θέσει ένα πρωτόκολλο σχεδίου δράσης και ακόμη ένα σχέδιο διαχείρισης ύποπτων υποθέσεων εντός του καταλύματος.

  • Με σκοπό την προστασία της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος διατηρεί αρχείο των μελών του προσωπικού και όλων των επισκεπτών του ξενοδοχείου (περιέχει: Όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας όπως διεύθυνση κατοικίας, τηλέφωνο και email), ώστε να γίνει εφικτή η επικοινωνία με τα άτομα τα οποία είχαν κοντινή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα της νόσου Covid-19, σε περίπτωση που αναγνωριστεί μετά την αναχώρηση του.
  • Κάθε μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου ακολουθεί αυστηρά τα βασικά μέτρα ασφαλείας κατά του Covid-19
  • Αποφύγετε την επαφή με πολύ κόσμο κατά το checkin/ checkout, διατηρώντας ασφαλές αποστάσεις.
  • Υπάρχει η δυνατότητα το checkin/checkout να γίνει μία μέρα πριν την άφιξη/αναχώρηση μέσω email έτσι ώστε να αποφύγουμε τον συνωστισμό και να διατηρήσουμε φυσική απόσταση.
  • Δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικής πληρωμής των χρεώσεων και ηλεκτρονικής παραλαβής αποδείξεων και τιμολογίων του καταλύματος.
  • Απολύμανση των Κλειδιών – καρτών
  • Παράταση της περιόδου μεταξύ checkin και checkout. Το checkout θα πραγματοποιείται ως τις 11:00 πμ, και το checkin από τις 03:00 μμ. Κατά την διάρκεια μεταξύ κάθε checkin και checkout από διαφορετικούς πελάτες. Το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται πλήρως και αερίζεται επαρκώς με φυσικό τρόπο.
  • Όλες οι σκληρές επιφάνειες, τα πατώματα, οι καρέκλες, τα χερούλια, κλπ. Καθαρίζονται και απολυμαίνονται με ειδικά υφάσματα μιας χρήσης ή χαρτί καθαρισμού και αποσπόμενα σφουγγάρια.
  • Οι υπηρεσίες υγιεινής έχουν ενισχυθεί σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, ειδικά σε εγκαταστάσεις “υψηλού κινδύνου”.
  • Οι αποδείξεις παραδίδονται από συγκεκριμένο προσωπικό το οποίο είναι εξοπλισμένο πάντα με τα μέσα ατομικής προστασίας (μάσκα, γάντια και χρήση αντισηπτικού μετά από κάθε επαφή με πελάτες).
  • Στον μπουφέ του εστιατορίου, διαχωριστικά και πρόσθετα γυαλιά προστασίας θα είναι εγκατεστημένα έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια προς το φαγητό. Οι σερβιτόροι – μάγειρες θα σερβίρουν το φαγητό στους πελάτες. Με την καθοδήγηση του πελάτη, ο αρμόδιος εργαζόμενος θα προσφέρει τις επιλογές όσο αφορά το φαγητό για να μην χρειαστεί ο πελάτης να έχει πιάτο μαζί του.
  • Έξι (6) άτομα είναι ο μέγιστος αριθμός των ατόμων που θα μπορεί να κάτσει σε ένα τραπέζι.
  • Στο ala carte εστιατόριο και μπαρ του ξενοδοχείου το μενού θα είναι διαθέσιμο μέσω της online εφαρμογής σκανάροντας τον κωδικό QR του ξενοδοχείου.
  • Η πισίνα του ξενοδοχείου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο με την παρουσία του ναυαγοσώστη και μπορεί να εξυπηρετήσει έως 80 άτομα.
  • Όλοι οι καλεσμένοι είναι υποχρεωμένοι να υπακούσουν τους κανονισμούς.
  • Μετά από την εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη, τα καθίσματα, τα τραπέζια, οι κατάλογοι και οποιαδήποτε επιφάνεια ή αντικείμενο που θα χρειαστεί να έρθει σε επαφή με αυτά ο πελάτης θα έχουν απολυμανθεί.
  • Κάθε μέρα μετά το τέλος της λειτουργείας της πισίνας, όλες οι επιφάνειες και οι ξαπλώστρες θα απολυμανθούν με την χρήση πιστοποιημένου βιοκτόνου.

 

Χώρος SPA

  • Το SPA του ξενοδοχείου θα λειτουργεί κατόπιν ραντεβού το οποίο θα ορίζεται από το τμήμα της ρεσεψιόν
  • Μετά την χρήση του θα πραγματοποιηθεί απολύμανση πριν εξυπηρετηθεί ο επόμενος πελάτης.

 

Κοινόχρηστοι χώροι

Οι κοινόχρηστοι χώροι συμπεριλαμβανομένου της ρεσεψιόν, καθιστικό στην αίθουσα αναμονής και καθίσματα εξωτερικών χώρων, ακολουθούν τα παρακάτω μέτρα:

  • Καλός εξαερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
  • Τοποθέτηση αντισηπτικών για απολύμανση χεριών.
  • Τοποθέτηση σήμανσης για την υπενθύμιση των πελατών να κρατάνε αποστάσεις.
  • Αφαίρεση διακοσμητικών και κοινών επαναχρησιμοποιήσιμων αντικειμένων.
  • Συχνός καθαρισμός και απολύμανση σε όλες τις επιφάνειες.

Κλεισιμο
Instagram
Facebook